sobota, 5 grudnia 2015

Witaj w mojej krainie

KIM JESTEM?
Wysoką, szczupłą blondynką o niebieskich oczach mającą na imię Julia. Mam 12 lat, bloguję od równego roku. W dniu rocznicy, czyli dziś postanowiłam założyć własnego bloga. Jeżeli chodzi o nagłówki i inne tego typu rzeczy to jestem zielona. Nie potrafię nic takiego zrobić, żadnej grafiki komputerowej. Do pomocy 'zatrudniłam' Luizę, której bardzo dziękuję za wykonanie nagłówka i pomoc. Jestem dość dziwna, bo wierzę w istoty magiczne, m.in. są nimi jednorożce (stąd nazwa Tego bloga). Tak jak wspomniałam na początku - jestem wysoką, bo mierzę 169cm, blondynką o niebieskich oczach. Noszę okulary. Mam dość dużą wadę, jest ona na minusie, więc nigdy się jej nie pozbędę.


O CZYM BĘDĘ PISAĆ?
Na razie jeszcze nie mam pojęcia. Zastanawiam się nad postami w kratkę, czyli raz zwykła notka, potem jakieś opowiadanie. Zaplanowałam już:
~ Daily Challenge
~ Q&A, Questions & Answers
~ DIY, Do It Yourself
Nazwy niestety są angielskie, na co nie mam wpływu. Pomysły możecie mi podsunąć niżej, w komentarzu. Będzie bardzo miło.


KIEDY BĘDĄ POJAWIAĆ SIĘ NOTKI?
Kiedy tylko dopisze mi wena, wpadnie pomysł do głowy. Nie chcę pisać na siłę, bo posty wtedy będą bez ładu i składu, niedopracowane. Nikt nie będzie orientował się, o co mi chodzi? Postaram się pisać jak najczęściej. Myślę, iż posty będą codziennie, co dwa dni, najpóźniej - co tydzień. Każda przerwa będzie wyprzedzona notką informacyjną, aby nie było nieporozumień. 

***
Właśnie dobiega koniec mojego posta powitalnego. Wyszedł on krótszy, niż myślałam, jednak nie potrafię pisać długich notek wstępnych. Wymieniłam wszystkie potrzebne informacje, jeżeli chcecie więcej - piszcie w komentarzu. Mogą komentować także osoby nie posiadające żadnego z kont, czyli Anonimy!
Żegnam się z Wami tym cytatem.

6 komentarzy:

  1. Świetny post, Julka! c:

    /L.
    Lanche | Luiza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nowy post. :)

    Przy okazji zapraszam do siebie: http://szarkliff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog jest mega *-* I fajny wygląd, taki... prosty(:
    Bardzo mi się podoba, dodam sobie zakładkę ^^

    ~AduQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, wygląd bloga jest cudowny!

    Pozdrawiam i czekam na więcej,
    Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ;) (wiesz o tym)
    Czekam na następne notki.

    `|}C/J/A{|

    OdpowiedzUsuń