poniedziałek, 7 grudnia 2015

Q&A #0

Witajcie!

 Może zacznę od Tego, iż mój poprzedni post zyskał ponad 100 wyświetleń, za które bardzo Wam dziękuję. Bardzo mi miło, że został tyle razy przeczytany, chociażby ''uruchomiony''

***
 Po tytule możecie się domyślić, iż organizuję Questions & Answers, w skrócie - Q&A. Proszę o zadawanie pytań w komentarzu, najlepiej jak najwięcej! Najbardziej bezsensowne, skandaliczne i śmieszne pytania! Odpowiadam na każde, szczerze.

***
Aby notka nie była krótka i nudna przygotowałam dla Was 10 pytań i odpowiedzi o mnie. Zacznijmy!

1. Jak masz na imię?
Julia, na drugie Ania. c:
2. Ile masz lat?
HOT 12.
3. Jakie są Twoje ulubione kolory?
Hm.. Lubię dużo kolorów, jednak najbardziej przepadam za typowo pastelowymi, a jeżeli chodzi o te ''normalne'' to szary oraz róż. Kiedyś kochałam zielony, dlatego mój pokój ma taki kolor. Teraz mogę nim rzygać, naprawdę.
4. Masz jakieś zwierze? Miałaś jeszcze/kiedyś jakieś? A jakie chciałabyś mieć?
Mam psa, labradora retrievera, Lunę. Miałam kiedyś psa Negrę, także labradora, jednak 1 czerwca 2014 trzeba było ją uśpić, bo miała raka węzłów chłonnych. Posiadałam także królika Miszkę, ale ją sprzedałam. Nie płakałam za nią w ogóle. Była w ciąży. A jakie chciałabym mieć? Szczerze powiedziawszy to... Marzę o Sphinx'ie. Kocham te koty, mimo, że nie mają owłosienia.
5. Jakie jest Twoje ulubione danie, a jakiego nienawidzisz?
Uwielbiam jest Fast Foody, są pyszne. Kocham Kebaby, lubię także frytki z McDonalda. Nienawidzę ryb i wszystkich warzyw. Po prostu. 
6. Dlaczego zaczęłaś bloggować? 
Oj, nie potrafię wytłumaczyć. Blogowanie to moja jedna z moich pasji, a mam ich niewiele. Kocham to, co robię.
7. Co robisz w wolnym czasie?
Ostatnio znów powróciłam do rysowania. Na Mikołaja dostałam nowy zestaw kredek, więc mam czym rysować.
8. Lubisz szkołę?
Nie przepadam, ale jest spoko (#mojalogika). Mogę spotykać się ze znajomymi, pogłębiać wiedzę...
9. Lubisz świeczki, ich zapach?
Uwielbiam, kocham. Kolekcjonuję różne zapachy, a w wolnym czasie zapalam, aby móc je powąchać.
10. Lubisz kakao?
Prosta odpowiedź - nie.

*** 
Pytania były oczywiste, nie chciałam zadawać sobie jakiś bardzo trudnych. Co do kakao - możecie mnie za to zabić, ale ja naprawdę go nie lubię. Jest za słodkie, w ogóle nie lubię czekolady. Nie potrafię pisać zakończenia notek, eh. Problemy nastolatek XXI wieku. Bardzo dziękuję za przeczytanie i poświęcony czas!
 

4 komentarze:

  1. Świetny post. Później zadam pytania. :'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Miło się go czyta, masz fajny charakter pisma. Taki... oficjalny. Nie, może nie. Ale bardzo dobrze piszesz.
    ~~~~~~~~~~
    Pytania!
    1. Zastanawiasz się pewnie kim jestem, tak?
    2. Dlaczego nie lubisz kakao?
    3. Jesteś fajna, wiesz?
    4. Znam cię z marine :v
    5. Róż vs. Szary
    6. Pomarańczowy vs. Czerwony
    7. Kakao vs. Czekolada
    8. Lubisz mnie?
    9. Oreo vs. Aero
    10. Ostatnie pytanie!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post c;
    Co tu więcej napisać.

    Pytania:
    1. Kim chcesz być w przyszłości?
    2. Lubisz mandarynki? B) (kreatywne... Wiem.)
    3. Na jaki prezent pod choinką liczysz w tym roku?
    4. Ulubiony film?
    5. Jakiej muzyki słuchasz?
    6. Masz konta na jakiś portalach społecznościowych?
    7. Ile słodzisz? (Kolejne kreatywne pytanko XDD)
    8. Chciałabyś odwiedzić jakiś kraj?
    9. CocaCola vs Pepsi
    10. Z jakiej firmy masz słuchawki? (Bo chyba masz XDD)

    `••

    OdpowiedzUsuń